13 de janeiro de 2012

Trays Something



I use this method to organize my things, especially on my room, and it sound like something insignificant, but it really helps and looks cute at the same time, I'm telling you! And I'm very disorganized!
I take the ideia for this post from Isabel Pires de Lima blog, a portuguese interior designer and bloguer, and I though it's a great tip to all of you. organization

Eu uso este método para organizar as minhas coisas, especialmente no meu quarto, pode suar a algo insignificante, mas realmente ajuda e fica giro ao mesmo tempo. Tou a dizer-vos!! E olhem que eu sou mt desorganizada!
Tirei a ideia para este post do blog Isabel Pires de Lima, uma designer de interiores portuguesa e bloguer, e pareceu-me uma excelente dica para todos vocês.

Via: Isabel Pires de Lima

Sem comentários:

Enviar um comentário