28 de maio de 2012

Bloom




The new album from Beach House, Bloom, is just pure gold, I can't stop listening to it in loop. It's like dive in a giant pot of tea and feel calm and exited at the same time. I assure you, you'll love it too.
Myth is one of my favorite songs from the album, was the first one I listen and was love at first sight, the lyric are sublime as usual, but this particular one make so much sense for me at this point of my life. Wish you like it! Enjoy, deeply.

O novo album de Beach House, Bloom, é como ouro puro, não consi parar de o ouvir em ciclo. É como mergulhar num enorme bule de chã e sentir-me calma e excitada ao mesmo tempo. Asseguro-vos, que vão adorar.
Myth é uma das minhas músicas favoritas do album, foi a primeira que ouvi e foi amor a primeira vista, a letra é sublime, como sempre, mas esta em particular faz imenso sentido para mim a este ponto da minha vida. Espero que gostem. Apreciem, profundamente.

Sem comentários:

Enviar um comentário